O Ευρωπαϊκός Νότος δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.


Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ανακοίνωση:
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή προέβη σήμερα σε σειρά ενεργειών προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της αγοράς. Οι αρμόδιες υπηρεσίες εποπτείας της αγοράς της ΓΓΕΠΚ πραγματοποίησαν εκτεταμένες τιμοληψίες, ενώ ο Γενικός Γραμματέας, κ. Παπαδεράκης, είχε συστηματική επικοινωνία με φορείς της αγοράς και επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στους κλάδους  των καυσίμων (εταιρίες διύλισης και διανομής, πρατήρια καύσιμων) και των ειδών διατροφής, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ.
Από τις ενέργειες αυτές δεν διαπιστώθηκαν ελλείψεις
σε τρόφιμα και καύσιμα, ούτε περιστατικά υπερτιμολογήσεων. Η ομαλή λειτουργία και η συνεχής εποπτεία της αγοράς θα συνεχιστούν τις επόμενες μέρες. Στον κλάδο των καυσίμων παρατηρήθηκαν ορισμένα προβλήματα εφοδιασμού περιορισμένης έκτασης που οφείλονταν σε  πληρωμές μέσω πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, τα οποία επιλύθηκαν, μετά από παρέμβαση της Κυβέρνησης και του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Ο εφοδιασμός των πρατηρίων με καύσιμα συνεχίζεται απρόσκοπτα.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, με έγγραφο που έστειλε σήμερα στις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειών, ζητά εντατικοποίηση των τιμοληψιών για επιλεγμένα αγαθά. Με στόχο το βέλτιστο συντονισμό των συναρμόδιων υπηρεσιών, πραγματοποιήθηκε σήμερα σύσκεψη με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, του Γενικού Γραμματέα Βιομηχανίας, κ. Τόλιου, του Γενικού Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, κ. Αλεξόπουλου και του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας Αττικής, κ. Παπαχρυσοβέργη. Σε αυτή συμφωνήθηκε η εντατικοποίηση ελέγχων και τιμοληψιών στην Αττική.
Συνιστούμε στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις τη χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών και των υπηρεσιών που παρέχουν οι εμπορικές τράπεζες μέσω διαδικτύου (web banking), ως μέσα για την ταχύτερη και ασφαλέστερη διενέργεια των συναλλαγών. Υπενθυμίζεται επίσης στους πολίτες ότι η τηλεφωνική γραμμή 1520 είναι διαθέσιμη για την παροχή πληροφοριών σχετικά με την τραπεζική αργία βραχείας διάρκειας, καθώς και για την υποβολή καταγγελιών οι οποίες αφορούν  την παραβίαση των δικαιωμάτων του καταναλωτή. Αντίστοιχη δυνατότητα παρέχεται και μέσω της ιστοσελίδας http://www.1520.gov.gr/index.php.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου