O Ευρωπαϊκός Νότος δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.


Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Μήνυση αστυνομικού κατά Καμμένου

Μήνυση αστυνομικού κατά ΚαμμένουΜε μήνυση και αγωγή αποζημίωσης απάντησε αστυνομικός, που υπηρετεί στην Κω, στα όσα ισχυρίστηκε σε βάρος του ο υπουργός Αμυνας και πρόεδρος των ΑΝΕΛ, Πανος Καμμένος, εμφανίζοντάς τον, σε δημόσιες δηλώσεις του, ως τον υποκινητή και υπεύθυνο επεισοδίων σε βάρος του με αβγά και μπουκάλια στην Κω.
Θυμίζουμε ότι ο αστυνομικός, που έλυσε τη σιωπή του στον Ant1, υποστήριξε πως δεν ήταν στο σημείο την ώρα των επεισοδίων.
«Δεν ήμουν καν εκεί. Είμαι πατέρας 4 παιδιών. Ήμουν σπίτι μου και κρατούσα δύο από τα παιδιά μου, γιατί η γυναίκα μου εκείνη την ώρα εργαζόταν. Νωρίτερα είχα περάσει από το σημείο που είχε συγκεντρωθεί

ο κόσμος και μίλησα μαζί τους, αλλά έφυγα πολύ πριν φτάσει ο κύριος Καμμένος. Επιφυλάσσομαι για το αν θα κινηθώ νομικά ή όχι. Είμαι σε συνεννόηση με το δικηγόρο και τη συνδικαλιστική μου οργάνωση».
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα dimοkratiki.gr ο κ. Καμμένος, όταν ρωτήθηκε αν θέλει να υποβάλει μήνυση, απάντησε αρνητικά. «Ο επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων ρώτησε τον υπουργό αν επιθυμεί να καταθέσει μήνυση. Ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι δεν θέλει να δώσει περαιτέρω έκταση στο θέμα και το θεωρεί λήξαν», ανέφεραν στελέχη της αστυνομίας.
Θυμίζουμε ότι οι Ενώσεις Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Δωδ/σου γνωστοποίησαν στο μεταξύ με ανακοίνωσή τους την ομόφωνη απόφασή τους για την απόλυτη στήριξη των συναδέλφων τους με αφορμή τη στοχοποίηση αστυνομικών, έπειτα από τα επεισόδια που σημειώθηκαν κατά την άφιξη του κ. Καμμένου στην Κω, από τον ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου