Την επαναλειτουργία και την επέκταση της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του
δημότη, γνωστής από τον αριθμό κλήσης της ως 1595, ανακοίνωσε ο δήμαρχος
Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, κατά την επίσκεψή του στα γραφεία του
τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, 1595, από τις 25 Φεβρουαρίου θα λειτουργεί επί δωδεκάωρο, από τις 8.00 π.μ. έως τις 8.00 μ.μ.
Όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων, Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας,
επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.
Σχόλιο: Το τηλέφωνο μπορεί να το σηκώνει κάποιος τα προβλήματα, λακούβες καθηριότητα κλπ θα τα δείτε μόνο στην πράξη...
Η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, 1595, από τις 25 Φεβρουαρίου θα λειτουργεί επί δωδεκάωρο, από τις 8.00 π.μ. έως τις 8.00 μ.μ.
Όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων, Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας,
επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.
Σχόλιο: Το τηλέφωνο μπορεί να το σηκώνει κάποιος τα προβλήματα, λακούβες καθηριότητα κλπ θα τα δείτε μόνο στην πράξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου