O Ευρωπαϊκός Νότος δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.


Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Travel Trade Athens 2015: Περισσότερα από 3.000 «ραντεβού» για την Αθήνα αυτόνομο τουριστικό προορισμό

 
Την αισιοδοξία του για την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών επιλογών του δήμου Αθηναίων αναφορικά με την προώθηση της Αθήνας ως αυτόνομου τουριστικού προορισμού, εξέφρασε ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης στη συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε χθες,
με αφορμή την έναρξη του 3ου ετήσιου Travel Trade Athens 2015. Του επαγγελματικού workshop, που διοργανώνουν η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και το Athens Convention & Visitors Bureau σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (ΕΤΟΑ).
 
Η φετινή διοργάνωση, του Travel Trade Athens είναι η τρίτη κατά σειρά και η μεγαλύτερη που έχει γίνει μέχρι σήμερα και έφερε στο ίδιο τραπέζι 88 ξένους hosted buyers με περίπου 190 προμηθευτές από την Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο κ. Καμίνης ανακοίνωσε ότι πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 3.000 Β2Β συναντήσεις μεταξύ των buyers και των προμηθευτών και πολλές από αυτές αναμένεται να καταλήξουν σε νέες συνεργασίες, ανοίγοντας νέους δρόμους για την τουριστική οικονομία της πόλης μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια και των δύο προηγούμενων Travel Trade Athens, πραγματοποιήθηκαν συνολικά περί τις 3.500 κατ’ ιδίαν επαγγελματικές συναντήσεις.
 
Αναφερόμενος στη στρατηγική του δήμου Αθηναίων για την ανάδειξη της Αθήνας σε αυτόνομο τουριστικό προορισμό, ο κ. Καμίνης επισήμανε ότι τα σχέδια της δημοτικής αρχής για τη νέα χρονιά αναπτύσσονται σε τρεις βασικούς άξονες:
 
Α) στην ακόμα πιο δυναμική και στοχευμένη συμμετοχή της Αθήνας στις κομβικές διοργανώσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς και στη μεγαλύτερη διείσδυση σε ειδικές αγορές και ομάδες πελατών
 
Β) στη συνέχιση των επιτυχημένων δράσεων επαγγελματικού χαρακτήρα, που φέρνουν ξένους επαγγελματίες και εκπροσώπους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Αθήνα
 
Γ) στην περαιτέρω βελτίωση της εικόνας και των υπηρεσιών “υποδοχής” της πόλης, από την αναβάθμιση της παρουσίας στο ψηφιακό περιβάλλον (διαδίκτυο, social media κ.λπ.) ή τα νέα τουριστικά προϊόντα, μέχρι τις υπηρεσίες καθαριότητας, παρεμβάσεις στον ιστό της πόλης, καθώς και την περιφρούρηση της εύρυθμης λειτουργίας και ασφάλειας.
 
Η πρόεδρος της ΕΑΤΑ κυρία Μαρία Λογοθέτη υπογράμμισε ότι η φετινή διοργάνωση είναι η μεγαλύτερη από πλευράς συμμετοχών και ενδιαφέροντος. «Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι εξελίσσεται σε θεσμό υψηλού επαγγελματικού προφίλ για την πόλη της Αθήνας και αποκτά τη θέση του στο ετήσιο καλεντάρι των επαγγελματιών της διεθνούς τουριστικής αγοράς» τόνισε η κυρία Λογοθέτη.  Πρόσθεσε ότι από πλευράς προμηθευτών, συμμετείχαν 190 επαγγελματίες και εκπρόσωποι ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, εκ των οποίων περίπου το 70% προέρχεται από την Αθήνα και την Αττική και οι υπόλοιποι από άλλες περιοχές της Ελλάδας.
 
Ειδικότερα, φέτος, το Travel Trade Athens φιλοξενεί 88 buyers από συνολικά  27 χώρες - από σχεδόν όλες τις περιοχές του κόσμου. 22 εκ των οποίων δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην αγορά MICE, δηλαδή συνεδριακό τουρισμό, εταιρικές συναντήσεις, εκδηλώσεις και ταξίδια κινήτρων, 11 LGBT, ενώ συμμετέχουν και 4 καταξιωμένοι δημοσιογράφοι ειδικευμένοι σε θέματα τουρισμού και ταξιδιών. Επίσης, 47 buyers συμμετέχουν για πρώτη φορά στο Travel Trade Athens ή επισκέπτονται για πρώτη φορά την Αθήνα.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ, κ. Αλέξης Γαληνός, οι buyers προέρχονται από: Αίγυπτο, Αργεντινή, Αυστραλία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, ΗΠΑ, Ινδία, Ισραήλ, Ιταλία, Κίνα (Χονγκ Κονγκ), Κύπρο, Λίβανο, Μαλαισία,  Μ. Βρετανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Σουηδία, Τουρκία και Φινλανδία.
Παράλληλα, το Athens Convention & Visitors Bureau πραγματοποίησε, για όλους τους φιλοξενούμενους την Κυριακή 26 Απριλίου, ένα πλήρες πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων σε σημεία και χώρους ενδιαφέροντος της Αθήνας. Κύριο γνώμονας του προγράμματος περιήγησης ήταν να αποκομίσουν οι ξένοι επαγγελματίες μία όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εμπειρία του προορισμού Αθήνα και να αναδειχθεί το μεγάλο φάσμα επιλογών και υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός – μια ολοκληρωμένη, δηλαδή, και αυθεντική εμπειρία για το τί προσφέρει η Αθήνα στον επισκέπτη της.
 
Στο πλαίσιο του Travel Trade Athens πραγματοποιήθηκε επίσης παρουσίαση προς όλους τους Buyers με θέμα το Πρόγραμμα Κατάρτισης & Κινήτρων για Τουριστικούς Πράκτορες – Athens Destination Specialist Program ADSP (http://specialists.thisisathens.org). Το πρόγραμμα αφορά σύστημα στοχευμένης πληροφόρησης για διαπίστευση εξειδικευμένων τουριστικών πρακτόρων και έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου επαγγελματιών της διεθνούς τουριστικής αγοράς, διαπιστευμένων σχετικά με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας. Στόχος του προγράμματος είναι να εμπεδωθεί η εικόνα της Αθήνας ως ένας ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός, ο οποίος παρέχει εξειδικευμένες τουριστικές υπηρεσίες στους επαγγελματίες Tour Operators, προσθέτοντας αξία και βελτιώνοντας τη θέση των (Τ.Ο) μελών του πιστοποιημένου δικτύου, στον καταμερισμό των πωλήσεων του προορισμού “Αθήνα” και εντέλει βελτιώνοντας τη θέση της Αθήνας ως προς τους υπόλοιπους ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Το κόστος διοργάνωσης του 3ου Travel Trade Athens, καλύφθηκε φέτος εξ ολοκλήρου από κοινοτικούς πόρους, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος του δήμου Αθηναίων που διαχειρίζεται η ΕΑΤΑ, με αποτέλεσμα, για αυτή τη χρονιά, να μην προκύπτει οικονομική επιβάρυνση για όσες τουριστικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στο Workshop.
Την διοργάνωση υποστήριξαν ως Θεσμικοί Υποστηρικτές η Aegean Airlines & ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώ ο επίσημος DMC της διοργάνωσης είναι η AFEA Travel & Congress Services.
Το Travel Trade Athens 2015 υποστηρίχθηκε και από άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως οι UNWTO, WYSE Travel Confederation, International Gay & Lesbian Travel Association (IGLTA), Meeting Professionals InternationalMPI, Adventure Travel Trade Association καθώς και από τους κύριους κλαδικούς τουριστικούς φορείς της χώρας, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ), Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), Γενική Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α), ενώ υποστηρικτές Επικοινωνίας είναι οι: Hotel & Restaurant, Hellenic Travelling, GTP, KSD, Meetingreece, Travel Media Applications, Travelling News, Tourism Press, Tourism Today, Τουριστική Αγορά, Tornos News και TravelMii.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου