O Ευρωπαϊκός Νότος δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.


Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Υπέρ της συμφωνίας με τα Σκόπια ο Παπαχριστόπουλος: Σε αντίθετη γραμμή με τον Καμμένο

Θετική χαρακτήρισε τη συμφωνία για την Ελλάδα ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, ΑΘανάσιος Παπαχριστόπουλος και πρόσθεσε ότι θα θέσει την άποψή του στην Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων. “Δεν ήμουν ποτέ παιδί του κομματικού σωλήνα”, είπε ο κύριος Παπαχριστόπουλος και πρόσθεσε: “Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να έχω διαφορετική άποψη. Στα κόμματα δεν λειτουργεί αυτόνομα ο καθένας, μιλάει με την κοινοβουλευτική του ομάδα, βάζει το θέμα του…Οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες έχουν έναν τρόπο λειτουργίας , θα το βάλω το
θέμα το δικό μου γιατί πραγματικά πιστεύω ότι αυτό που έγινε είναι ένα θετικό βήμα και αφορά τις επόμενες γενιές”. Ερωτηθείς για το τ θα πράξει εάν δεν καταφέρει να μεταπείσει το κόμμα του, ο ΑΘ. Παπαχριστόπουλος είπε: “Δεν έχω ιδιοκτησιακή αντίληψη για τον τίτλο του βουλευτή, πάω και σπίτι μου. Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι είναι ισόβιοι ιδιοκτήτες της Βουλής, εγώ δεν το πιστεύω αυτό”. Απαντώντας στο ερώτημα εάν θα συμμορφωθεί με την κομματική γραμμή μιας και ο Πάνος Καμμένος τόνισε πως θα θέσει θέμα κομματικής πειθαρχίας είπε: “Δεν μπορώ να είμαι πιο σαφής. Είναι ιστορική στιγμή μεγάλης σημασίας. Είναι θέματα προσωπικά δικά μου, θα τα λύσω με την κοινοβουλευτική μου ομάδα. Είμαι υπέρ της συμφωνίας”. Πηγή: ΕΡΤ

Πηγή: Υπέρ της συμφωνίας με τα Σκόπια ο Παπαχριστόπουλος: Σε αντίθετη γραμμή με τον Καμμένο https://hellasjournal.com/2018/06/yper-tis-symfonias-me-ta-skopia-o-papachristopoulos-se-antitheti-grammi-me-ton-kammeno/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου