Αλλάζει ο τρόπος φορολόγησης των ΙΧ οχημάτων και πλέον οι φόροι θα υπολογίζονται με βάση την εργοστασιακή τους αξία κι όχι τα κυβικά τους, που ίσχυε μέχρι σήμερα, σύμφωνα με το νέο σχέδιο του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη.
Το συγκεκριμένο σχέδιο αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς αφού οι συντελεστές της φορολόγησης θα είναι αρκετά υψηλοί και για τα αυτοκίνητα μικρού ή μεσαίου κυβισμού,
γεγονός που επιβαρύνει τους τοπικούς εμπόρους-εισαγωγείς ΙΧ ενώ φαίνεται πως ευνοεί τις μεγάλες αντιπροσωπείες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά συνέπεια θα αυξηθεί η φορολόγηση και των "οικολογικών" οχημάτων, υβριδικών, ηλεκτρικών, υγραερίου και πετρελαίου λόγω του υψηλού κόστους αγοράς τους.
Το συγκεκριμένο σχέδιο αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς αφού οι συντελεστές της φορολόγησης θα είναι αρκετά υψηλοί και για τα αυτοκίνητα μικρού ή μεσαίου κυβισμού,
γεγονός που επιβαρύνει τους τοπικούς εμπόρους-εισαγωγείς ΙΧ ενώ φαίνεται πως ευνοεί τις μεγάλες αντιπροσωπείες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά συνέπεια θα αυξηθεί η φορολόγηση και των "οικολογικών" οχημάτων, υβριδικών, ηλεκτρικών, υγραερίου και πετρελαίου λόγω του υψηλού κόστους αγοράς τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου