O Ευρωπαϊκός Νότος δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.


Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Πανούσης: Τους διαλόγους τους έδωσε η κυβέρνηση

Πανούσης: Τους διαλόγους τους έδωσε η κυβέρνησηΟ Γιάννης Πανούσης υποστήριξε ότι κανένας από τους διαλόγους που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας δεν δόθηκαν από τον ίδιο και υπογράμμισε ότι αυτοί δόθηκαν από την κυβέρνηση για να μπορέσουν να δικαιολογήσουν τη μήνυση εναντίον του.
«Θεωρώ λογικό επακόλουθο, οι διάλογοι αυτοί να δόθηκαν σε μέσα ενημέρωσης από την πλευρά της κυβέρνησης, ώστε να μπορούν στην συνέχεια να τεκμηριώσουν την μήνυση που κατέθεσαν εναντίον μου», είπε χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη μιλώντας στο Βήμα FM και συμπλήρωσε:

«Παρακολουθώ λίγο την άλλη πλευρά, και με θλίβουν αυτά που συμβαίνουν. Να φοράνε τις γραβάτες και να πηγαίνουν να καταθέτουν μήνυση κατά του Πανούση.
Δεν υπάρχει ένα έγγραφο, εγώ δεν έχω δώσει τίποτα, είναι διαρροή διαλόγων που ούτε κατά διάνοια δεν έχω δώσει, και δεν μου θυμίζουν και τίποτα από όσα έχω».
Επίσης άσκησε κριτική στην κυβέρνηση δηλώνοντας πως «δεν πίστευε ότι μια κυβέρνηση μπορεί να έχει στρατό», που να δρα υπερασπιζόμενος τις θέσεις της με κάθε μέσο.
Αισθάνομαι ότι η βασική αρχή της Αριστεράς που είναι η διαφάνεια, η προσωπική πολιτική ευθύνη δεν τηρούνται, τόνισε. Έχω ζητήσει από τον κ. Τσίπρα να τον δω, δεν είχα απάντηση, αλλά δεν τον κατηγορώ γι’ αυτό, έχει άλλα βάσανα τώρα. Η Αριστερά δεν μπορεί να είναι έτσι, να προσπαθεί να φτιάχνει πολιτικά θολά τρικ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου